Minescene Etsitään: 1 kpl moderaattori/promoottori

Keskustelun alueella 'Minescene: Sivustoon liittyvä keskustelu' aloitti Pilvinen, 25.7. 2016.

Tunnisteet:
Ketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Pilvinen

Pilvinen Henkilökunta Ylläpitäjä Valvoja

Minescene etsii yhtä henkilöä (1 kpl) moderoimaan foorumeita ja toimimaan Minescenen promoottorina.

Moderaattori on henkilö, joka valvoo että keskusteluissa noudatetaan sääntöjä ja varoittaa ja rankaisee rikkomuksista.

Promoottori on henkilö, jonka tehtävänä on kertoa Minescenestä oma-aloitteisesti ja asiallisesti suomalaisten palvelimien omistajille vierailemalla palvelimilla, kirjoittamalla sähköpostia heille ja kirjoittamalla palvelimien foorumeilla ylläpitäjille. Promoottorin tehtäviin kuuluu myös yleisesti hankkia lisää käyttäjiä Minesceneen käyttämällä kaikkia mahdollisia keinoja - hankkimalla käyttäjiä palvelimilta, foorumeilta sekä youtuben ja sosiaalisen median avulla.

Etsin yhtä henkilöä hoitamaan kumpaakin tehtävää samanaikaisesti. Edellytyksenä on, että:

- Osaa aina käyttäytyä asiallisesti, myös raivostuttavia henkilöitä kohtaan.
    - On kiinnostunut suomalaisen Minecraft kulttuurin hyvinvoinnista.
    - Osaa toimia oma-aloitteisesti.
    - On hyvämaineinen.

Hommasta saa palkkioksi hyvän mielen, kun tietää auttavansa suomalaista Minecraft kulttuuria.

Viimeksi muokattu: 26.7. 2016
  2. Jonni

Jonni Elinikäinen kunniajäsen

Juuh, hienosti meni sit taas.
    PS: Mulla ei ole mitään kiireitä, mä olen käyttänyt ja olisin tullut käyttämään ihan vitusti omaa aikaani Minesceneen, mutta ei sitten kun ei kelpaa. Jos et muuhun pysty niin lopeta edes se vitun valehtelu saatana, mulla ei ole mitään kiireitä.

3. Pilvinen

@Jonni1 Sulla on kiireitä olla bannittuna huutoboksista toistuvista sääntörikkomuksista, mikä vaikeuttaisi moderaattorin tehtäviä liikaa.

4. Pilvinen

Hakemuksia voi kirjoittaa yksityisviestillä suoraan minulle.

5. Pilvinen

Tervetuloa uusi valvojamme, Miinaharava.

6. Pilvinen

Edelleen haussa.

Ketjun tila:
Ei auki vastauksille.