Muut pelit Growtopia

Keskustelun alueella 'Muut: Muut pelit' aloitti epe07, 27.6. 2016.

1. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

Pelaako kukaan teistä Growtopiaa?

Elikkäs. Growtopia on sellainen peli jossa pitää yksinkertaisesti rakentaa omia maailmoja (Vähän kuin Minecraft!)
    Growtopia eroaa kuitenkin Minecraftistä sen verran että maailmat ovat 2D (Vähän kuin Terraria!) ja
    pelissä ei ole palvelimia vaan maailmoja. Maailmaan pääsee nimen avulla.

Kuutioita rikkomalla saa siemeniä, joita yhdistelemällä voi tehdä vaikka minkälaisia tavaroita.
    Esimerkiksi lasia, puuta ja hiekkaa.

Tienata voi esim. drop gamella

Aika kiva peli loppujenlopuksi. Toimii Applella, Androidilla, Windowsilla ja Mäcillä.

Ainoa huono puoli mitä keksin on että tavarat maksavat välillä. :(

Ai niin! Grieffaaminen on täysin sallittua toisinkuin Minecraftissä.

• Hyi Hyi x 8
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Lista
  2. rakaneinfani

rakaneinfani Jäsen

Itekkin pelaan tota, mun nimi on TheDinomies

• Tykkää Tykkää x 1
    • Ei tykkää Ei tykkää x 1
    • Lista
  3. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

Monta worldlock? Onko yhtään diamondlock?

Oon aika aloittelija. Tuu YV jos haluat antaa jotain tavaraa.

• Ei tykkää Ei tykkää x 1
    • Ihkupihku Ihkupihku x 1
    • Lista
  4. Keksistinen

Keksistinen Aktiivinen jäsen

Paska peli. Lopetin kauan sitten. Suosittelen lopettamaan.

• Tykkää x 2
    • Voittaja x 2
    • Juuri näin! x 1
    • Ei missään nimessä! x 1
    • Ei kiinnosta x 1
    • Kumiankka x 1
    • Lista
  5. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

Perustelisitko?

• Juuri näin! Juuri näin! x 1
    • Ei missään nimessä! Ei missään nimessä! x 1
    • Huvittava Huvittava x 1
    • Lista
  6. Keksistinen

Keksistinen Aktiivinen jäsen

Toki. GrowTopia on aivan helvetin paska ja syöpää. Pelissä ei ole ensinnäkään mitään "tarinaa", ei ideaa. Vain rakentamista jne jne. Esimerkiksi jos kuolet, et A) menetä tavaroitasi. B) kuolemisesta on tehty "vitsi". Tohon kyllästyy helposti koska siinä on vain rakentamiata ei monipuolista tekemistä. Esim. Survi, creative, jne.

Tämä oli vain minun mielipiteeni tästä pelistä.

Olen puhunut.

-Cookie

• Tykkää x 3
    • Hyi x 2
    • Ei tykkää x 1
    • Juuri näin! x 1
    • Tietopaketti x 1
    • Kumiankka x 1
    • Lista
  7. EragonSurvi

EragonSurvi Jäsen

Ihan hyvä peli. Olen pelannut aika kauan, rikastunut jne. Olen lopettanut joitain kuukausia sitten. Oppinut välttämään drop gamea. Niile, jotka pelaa vielä Growtopiaa: välttäkää drop gamea. Joka toinen (vähintään) on scamm. Edit: joka toinen (vähintään) on huijaus.

Viimeksi muokattu: 27.6. 2016
    • Opettele kirjoittamaan Opettele kirjoittamaan x 3
    • Hyi Hyi x 1
    • Lista
  8. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

Parituhatta gemiä ostettu kesäloman kunniaksi.

Miten niin pitäisi välttää?
    Aina olen voittanut.

• Huvittava Huvittava x 1
    • Ei kiinnosta Ei kiinnosta x 1
    • Hyi Hyi x 1
    • Lista
  9. EragonSurvi

EragonSurvi Jäsen

@epe07 sinulla taitaa olla harvinaisen hyvä onni.

10. rakaneinfani

rakaneinfani Jäsen

Tietääkseni "scam" kirjoitetaan vain yhdellä m-kirjaimella ja sen voisi ihan suomeksikin sanoa. :)

11. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

Scam ei ole suomenkielinen sana... Oisko vastaava vaikka "huijaus"?

12. Kopsukka

Kopsukka Jäsen

Growtopia on hyvä peli!
    Pyöräilin kerran Valintatalolle ostamaan 50e ApplenjokuiTunespaska-korttia. Kaikki rahat menivätkin Growtopuaan ja sain lohikäärmeen ja muuta hienoa! Harmi.vain, kun rahat on loppu. Haluan lisää kamaa.

• Juuri näin! Juuri näin! x 1
    • Ei missään nimessä! Ei missään nimessä! x 1
    • Hyi Hyi x 1
    • Lista
  13. Nugettii

Nugettii Jäsen

En ymmärrä miksi tämä peli saa niin paljoa hatea. Antaa vain niiden alakouluikäisten pelata sitä aivan rauhassa. Itseäni ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa.
    Mutta asiaan, eli itse peliin.
    Pelissä on pari hyvääkin puolta! Jaksoin pelata sitä jopa pari päivää! Mutta sitten tuli noutaja kun joku helkutin scammeri scammas mut ja sit meni motivaatio ja se menikin sit roskalaariin. :)

14. Masa

Masa Aktiivinen jäsen

Tiedän tästä pelistä sen verran, että terrian ja minecraftin sekoitus. Kaverin pikkuveli tuli itkemään isoveljelleen, että joku sen pikkuveljen kaveri oli skämmiky sen growtopias ja sen pitää men käskee antaa sen kamat takas :Ddd

15. Nugettii

Nugettii Jäsen

Lol! Joo tätäki näkee aina ku kävelee ala-asteen ohi et mukulat tappelee siel.. :D

16. EragonSurvi

EragonSurvi Jäsen

Growtopia on ihan hyvä peli ainakin jonkun aikaa ku löytyy kaikkee uutta ja jännää mut sit ku sitä jännää ei enää löydykkää nii paljo ja tekee päivittäi samaa (esim farmaa) siihe menee sen jälkeen aika nopee moti ja jos vielä lisätää scammerit, itemeje hinnan lasku nii menee viel nopeemmi. T: tyyppi, joka o pelannu toosi kaua joskus Growtopiaa.

17. WorkingWoman

WorkingWoman Jäsen

Suosittelen growtopiaa kännykkäpeliksi jossa, voi tutustua muihin ihmisiin ja saada ystäviä. Kuitenkin tämä peli on saanut paljon vihaa ja, ymmärrän täysin miksi. ´
    Eli ajanhaaskaus pelihän tämä tässsä, mutta jos ideasta saa kiinni voihan tähänkin jäädä, pienesti koukkuun.

Muuten en kannata pelaamaan.

18. Eki

Eki Aktiivinen jäsen

Growtopia 2k16? Rly?

19. WorkingWoman

WorkingWoman Jäsen

joo
    <3

20. Bedex

Bedex Aktiivinen jäsen

Kokeilin. Pelasin hetken. Menin pois. Tulin takaisin. Pelasin hetken. Poistin pelin.

21. pepe

pepe Jäsen

Fiksaa argumenttisi. Sitä paitsi se on Growtopia, ei GrowTopia!

1. Jos sinä et tykkää jostain pelistä, se ei tarkoita sitä, että toinen ei tykkäsi; suosituksesi kuuluu roskakoriin. Syöpä ei ole edes adjektiivi, se on sairaus - ja tuossa asiayhteydessä se kuulostaa vain lapselliselta ja loukkaavalta.
    2. Pelissä on idea, et vain ehkä ole päässyt siihen käsiksi; jos siinä ei olisi, peli ei olisi päässyt näin pitkälle - melkein kaikkien alle 14-vuotiaiden suosioon, lukuunottamatta sinua. Se on varmaan asioiden avaaminen, rakentaminen, kaivaminen jne; mutta ei samalla tavalla kuin ihanassa, luotettavassa ja ah, niin laadukkaassa Minecraft-pelissä.
    3. Kuoleminen ei kuulu pelin ideaan. Growtopia ei mukaile Minecraftia niin paljoa, että se olisi samanlaista. Veikkaan, että tästä pelistä onkin tehty tarkoituksella vähän hauska; eihän pelissä kaikkea tarvitse ottaa tosissaan!
    4. Tässä pelissä ei tarvitse olla mitään pelimuotoja, muutenhan siitä tulisi kokonaan GrowCraft! Liian monen ihmisen mielestä sitä on hauska pelata tähän malliin, ainakin kun niitä päivityksiä toistuvasti pukataan lisää sovelluskauppaan.

Olen puhunut,
    pepe.

22. Akotx

Akotx Vierailija

Growtopia on aivan mahtava peli, minulla on vain 2700 + pelituntia, ukkeli on yli 1100 päivää vanha ja taso 53, pistäkää paremmaks ;)

Viimeksi muokannut moderaattori: 16.6. 2017
  23. Alepallo2

Alepallo2 Jäsen

öö itellä on sen verran kokemusta että pikkuveli pelas hetken ja lopetti :DD