Porttikiellot Jonnepalvelimien ylläpito

Keskustelun alueella 'Minecraft: Yleinen keskustelu' aloitti Piksuchi, 9.10. 2016.

1. Piksuchi

Piksuchi Jäsen

Avaudun nyt vähän asiasta, joka ei toivottavasti ole vain minun ongelmana.

Liian usein näkee uusissa palvelimissa ylläpitoa, jotka ovat niin herkkänahkaisia että pienikin vitsin heitto otetaan liian tosissaan ja tämän jälkeen annetaan 300 vuoden porttikiellot päälle...

Myös eräs toinen asia, jota näkee usein palvelimissa joissa on enemmän kuin 2 valvojaa on se että valvojilla ei ole selkeää linjaa miten käyttäjiä rangaistaan ja missä menee sääntöjen rikkomisen raja.

Otetaan esimerkki:

Henkilö A spämmii chattiin turhaa paskaa.

Valvoja A hiljentää pelaajan tunniksi.
    Valvoja B antaa porttikiellon pelaajalle kuukaudeksi!

Kumman valvojan rangaistuksen kohteena sinä haluaisit olla? Usein pelaaja oppii ensimmäisellä kerralla virheistään tai kyllästyy huomion hakuun kun hän ei saa vastakaikua.

Tämän pointtina nyt on se että liian usein näkee ylläpidoissa väkeä, jotka eivät osaa hommaansa tai heitä ei ole perehdytetty oikein...

2. Nugettii

Nugettii Jäsen

Kyllähän tuo ihan asiaa on. Enemmän minua ärsyttää se, kun palautteen antamisesta tulee pelkkää nillitystä tai banaania. Esimerkkinä yksi nimeltämainitsematon serveri. Kun mainitsin erään henkilökuntalaisen huonosta käytöksestä, sain päälleni vain kasan paskaa. Ownerin kommentti kyseiseen asiaan oli: "Vitun Nugettii, mene sinä jo omaan soppees täältä valittamasta". Ja vielä kun kyseisen henkilökuntalaisen käytös josta mainitsin oli aivan ala-arvoista.. "Täällähän on yhtä pimeää kuin vaginassa" ja kun pyysin apua niin vastaus oli: "Sulla on iso kasa apua perseessäs". Minun mielestä tää ei ole kovinkaan ammattimaista serverin ylläpitolaiselta.. Mut joo, eipä tarvii enää käydä tuolla ^_^.

3. Piksuchi

Piksuchi Jäsen

Oho.... No pitäisi sitä omistajan tai tiimivastaavan ottaa asia vakavasti ja yrittää asia selvittää...

4. Nugettii

Nugettii Jäsen

Niihä sitä vois kuvitella mut kyseinen henkilö sai yhden päivän bannia kyseisellä serverillä. :confused:

5. Eki

Eki Aktiivinen jäsen

Nykyään kukaan ei ota kritiikkiä tosiaan monissa palvelimissa. "Tän voisi tehdä näin" otetaan vittuiluna ja bannitaan. Musta se kertoo tyhmyydestä ylläpitäjän puolella ja palautteen sietokyvyn puuttumisesta.

6. Nugettii

Nugettii Jäsen

Olet aivan oikeassa!

7. WorkingWoman

WorkingWoman Jäsen

Hei! totta, tälläisiä palvelimia näkee liian usein.

8. Pilvinen

Pilvinen Henkilökunta Ylläpitäjä Valvoja

Joo, lol. Ylläpitäjät ja modet on thymii.

9. Raikas

Raikas Aktiivinen jäsen

Hauskaa. Muuten oli yks servu hyvä, hyvä survi ja hyvä kaupat. Olin saanu timua ja mul oli hieno talo. Oli hankkinu uuden modin. Tuli servulle ja sanoin "Miten menee ?" ja vastas " Älä vitt* jaksa vit** huor* " . Olin ihmeissäni. Sain banaania (Ikuiset). Mahtavia ylläpitolaisia hankkivat joo...