Suunnitteilla jotain earthmc servun tapasta

Keskustelun alueella 'Minecraft: Palvelimen ylläpito' aloitti Alepallo2, 8.3. 2019.

?

wildycraft remastered vaiko jotain earthmc servun tapasta

1. earthmc

0 ääntä
    0,0%
  2. wildycraftin reemasterointi

100,0%
Multiple votes are allowed.
  1. Alepallo2

Alepallo2 Elinikäinen kunniajäsen

no olishan se kiva taikka sit reemasteroisin wildycraftin mut mistä saisin ylläpitoa sun muuta ja olishan se arthmc servun tapanenki kiva mut mitä tekisin ääää liian vaikeeta päättää ja hostina ois net9:hymy:

2. Alepallo2

ei ookkaa koska perostan aleblock nimisen servun

3. Genz

Genz Jäsen

Ihan hyvä idea. :)

4. Froad

Froad Jäsen

Miks et tee jotain omalaatuista tai keksi omaa ideaa? :P

5. Alepallo2

no oon täs miettiny jotain ideaa ja keksin perustan ihan vaan jonkillaisen earthmc tapasen

6. Emmitin

Emmitin Jäsen

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. :)

7. Alepallo2

:D no mietin et kumpi hosti olis parempi server.pro vai net9 kokeilin net9 hostia mut ei ees pluginit toimi 1.13 niin mietin tota server.proota

8. Genz

Genz Jäsen

Net9:n pitäisi kyllä toimia hyvin, mutta se on suhteellisen kallis hinta-laatusuhteeltaan. Server.pro ei ole itselleni tuttu, mutta taitaa olla aika helppokäyttöinen, joten varmaan se olisi ainakin ihan kätevä. Jos Linuxia osaa käyttää, niin suosittelen virtuaalisen palvelimen hankkimista esimerkiksi Hetzneriltä, jolta löytyy palvelimia myös Suomesta. Jos taas ei osaa Linuxia, niin itse suosittelen Verygamesia, edullinen ja hyvä hosti. Myöskin hyvä asiakaspalvelu.

9. videosambo

videosambo Jäsen

No siis server prolla oli miun servu Saari Landia... En suosittele serverprota vaikka kyllä se on iha hyvä aloittelijoille, ite suosittelisin jonkun halvan vps ostamista aluks, esim Time4VPS http://time4vps.com/

10. Alepallo2

mikäs on saarilandian ip/domain

11. Alepallo2

löysin tossa muutes mun server.pro tililtä timantticraftin! iloinen yllätys sen vois taas käynnistää

12. videosambo

videosambo Jäsen

No siis saarilandia ei ole enään olemassa, sen olemassaolo lakkasi kun yks pelaaja exploittas bungeeon ohi ja pasko survin. Mut siis sen domain oli saarilandia.bid

13. Alepallo2

muutes entäs sit toi omgserv se kuulostais kivalta

14. Froad

Froad Jäsen

Ite oon pari kertaa käyttänyt Omgservin virtuaalisia palvelimia. Suosittelen vahvasti, mcp-palvelimista ei oo tietoa.