Tauolla Maailmansota Minecraft palvelin

Keskustelun alueella 'Minecraft: Palvelimen ylläpito' aloitti Liimaaja, 3.4. 2016.

  1. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Terve!

    Olen suunnitellut jo pitkän aikaa maailmansota-aiheista roolipelipalvelinta. Funniksella aiemmin oli sellainen, mutta ajattelin hänen lopetettua ryhtyä kehittämään omaani. Palvelin on ollut jo pitkään kesken ja olen sitä tehnyt yksikseni. Palvelin tulee olemaan kustomoidulla modipaketilla Minecraft 1.7.10:ssä (Toistaiseksi ainakin.)

    Projekti kaipaisi mm. rakentajia, koodaajia ja muita kehittäjiä, joilla on hyviä ideoita. Mikäli olet kiinnostunut, voit jättää viestin alemmas.

    Erityisesti ominaisuuksia ja koodaajia tarvitaan, palvelin on erittäin kesken.

    Koodaamistyö tulee olemaan pääasiallisesti skriptiä, sillä itse en .jar:ia hallitse, vielä ainakaan. Palvelimen idea on kuitenkin yksinkertainen eikä vaadi suurta koodaamista.

    Palvelimelle tulee toiseen maailmansodan keskeisiä maita, niin monta kuin löytyy vaan johtajia.

    Projektille on olemassa palvelin valmiiksi.

    TO-DO
    • Puhelimet?
    • Omia työkaluja
    • Tekstuureja
    • Tiettyjen esineiden estot
    • Modien ominaisuuksien rajoittaminen
    • Parempi palvelinkone.
    • Valtioiden erilaiset vahvuudet, mm teollisuus jne.
    • Tankkien yms lentokoneiden valmistusta pitää vaikeuttaa
    • Poista kaikki Minecraftin epäluonnollinen
    • Kartta
    • Rakennukset kaupunkeihin (min. 1 per/kaupunki aluksi)
    • Valitse valtioiden johtajat.
    • Paljon muuta, jota ei ole vielä edes keksitty!

    KESKEN

    • Kansalaisuus (Vaatii hieman hiomista.)
    • Sotajärjestelmä
    • Chat (Vaatii hiomista.)
    • Maiden johtajien nimittäminen ja sen tarkastelu
    • Maatalouden "nerffaus" (Vaatii viimeistelyn.)
    DONE
    • Tiedoitus

    PALVELIMEN IP:

    Maailmansota.net9.fi

    Palvelimelle on mahdollista tulla käymään kun olen itse paikalla.

    Modipaketti löytyy Technic launcherista nimellä Maailmansota.net9.fi
     
    Viimeksi muokattu: 7.12. 2018
    • Tykkää Tykkää x 10
    • Voittaja Voittaja x 4
    • Tietopaketti Tietopaketti x 1
    • Lista
  2. epe07

    epe07 Tunnettu jäsen

    Mahtava idea!
     
  3. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Otan palvelimelle muutaman ylläpitäjän, jotka osallistuvat aktiivisesti palvelimen ylläpitoon ja kehittämiseen, kukaan ei siis tule pyörittämään peukaloitaan ja ajamaan tankeilla.

    Palvelimella on nyt jo muutamia skriptejä valmiina, mm. sota"järjestelmä" ja kansalaisuuden valitseminen, jotka ovat kaikista keskeisimmät, mutta kaikkea muuta eeppistä tarvitsemme.
     
  4. Keksistinen

    Keksistinen Aktiivinen jäsen

    Olisin halukas tulla rakentelemaan ja kehittämään :-)
     
  5. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Maailmanlopun foorumeilla pelaajat ovat niin innoissaan ideasta, että aukaisen palvelimen jo, jotta kaikki potentiaaliset maiden johtajat voivat tulla taistelemaan.

    maailmansota.net9.fi

    Modipaketin saa Technic launcherista urlilla: (Tsori Funnis, pöllin sun paketin.)

    http://api.technicpack.net/modpack/funs-modpack
     
  6. Putte

    Putte Jäsen

    Mukana ollaan. Palvelin toimii luultavasti paremmin, jos siellä on vain 2-3 maata.
     
  7. Akotx

    Akotx Vierailija

    Voin auttaa rakentamaan.
    E: Voin olla myös Saksan johtajana :))
     
  8. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Maita tulee olemaan ainakin seuraavasti, toivottavasti palvelin toimii useilla mailla, jos ei, niitä tullaan karsimaan. Kursovoidut maat ovat vielä epävarmoja

    Maita: Japani, Ruotsi, Suomi, Iso-Britannia, Neuvostoliitto, Saksa, Yhdysvallat, Kiina

    Maita saa ehdottaa, jos tuosta puuttuu joitain potentiaalisia maita palvelimelle, mutta ideana kuitenkin, että maista suurimmat ovat listoilla.

    Mikäli täällä on johtajainnokkaita, minua voi lähestyä Minesceneessä tai Maailmanlopun foorumeilla yksityisviestin kautta.
     
  9. Putte

    Putte Jäsen

    Modipakettia hetken tutkittua tuli mieleen muutama parannus ehdotus: lisää WAILA (http://www.minecraftforum.net/forum...289765-waila-1-5-7-for-1-7-10-1-6-0-for-1-8-1), jotta ISOJEN lentokoneiden, laivojen yms. hitboksit löytää helpommin. Toinen lisättävä modi voisi olla: McHeli (http://forum.minecraftuser.jp/viewtopic.php?t=14837 (sori kiina)), joka tuo lisää helikoptereita.
    EDIT: Kolmas lisättävä asia voisi olla Akaku Vecihcle Pack (http://flansmod.com/content-pack/318/1710_-_Ak039s_Vehicle_Content_Package?tag=war), jos ei vielä ole siinä
     
    Viimeksi muokattu: 3.4. 2016
  10. Jonni

    Jonni Elinikäinen kunniajäsen

    Minkälaiset skriptitaidot vaadit?
     
  11. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Kunhan saa jotain aikaan palvelimelle, en sen kummempia kuin omanikaan ovat.
     
  12. Jonni

    Jonni Elinikäinen kunniajäsen

    Jeeee. Sit mä tahdon mukaan.
     
  13. Nukiii

    Nukiii Aktiivinen jäsen

    Hankkikaa sitten se vähemmän lagaavaksi. Alkuperäinen lagitti ihan helvetisti.
     
  14. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Pyritään saamaan palvelin toimimaan mahdollisimman hyvin.
     
  15. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Palvelimella testatessa modipakettia ilmeni lagia, joka johtui plugineista, joka on nyt korjattu. Palvelinta saa tulla testaamaan osoitteessa maailmansota.net9.fi vapaasti, kun olen paikalla.
     
  16. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    Niin minäkin.
     
  17. Valdepalde

    Valdepalde Jäsen

    Mäkin voin tulla mukaan vaikka rakentajaks!
     
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Ei tykkää Ei tykkää x 1
    • Lista
  18. AnimePoika

    AnimePoika Jäsen

    Jos apu kelpaa niin voin tulla auttamaan.
     
  19. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Palvelimella on whitelist, joka koskee kaikkia muita paitsi kehitystiimiä (sis. koodarit, rakentajat jne.), kun EN ole paikalla muutoin myös tavalliset tallaajat ovat myös tervetulleita testailemaan palvelimen ihmeitä ja ominaisuuksia.

    Kehitystiimille tulee oma mahd. maailmansa, jossa voivat mm. rakennella, grieffaaminen on tietysti kiellettyä, ja jokainen grieffaaja tullaan bannimaan elinikäisesti. Tavallisessa maailmassa saa tavalliset pelaajat myös rakennella, josta rakennukset sittemmin siirretään toiseen maailmaan, turvaan, grieffaaminen ei siltikään ole sallittua tavallisessa maailmassa.

    Lisätty TO-DO ja DONE-lista alkuviestiin.
     
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Voittaja Voittaja x 1
    • Lista
  20. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Palvelimen kehitystyöstä kiinnostuneet henkilöt voisivat ottaa mahd. pian minuun yhteyttä, jotta voin kertoa palvelimen tilanteesta jne tällä hetkellä. Plussaa olisi myös omaat ideat ja jonkinlainen näyte että skriptissä osaa muutakin kuin luoda komennon ja lähettää viestin.

    Nyt tarvitaan erityisesti osaavia koodareita, jotka voisivat luoda arkkukaupat ja omat valuutat, tittelit ja chat vaativat viimeistelyä.

    Psst. Hyödyllisillä henkilöillä voi toisinaan olla paremmat mahdollisuudet palvelimella, kuin toisilla ;-)
     
  21. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    Millaista chattia haluat? Sain just oman projektin valmiiks niin jotakin voisin kehitellä..

    // Edit: Haluat ylläpitäjiä muuteman, minä tarjoan yhden ylläpitäjän.
     
    Viimeksi muokattu: 5.4. 2016
  22. Jumalamoodi

    Jumalamoodi Jäsen

    Moro Lime, voisin ilmottautua tekemään jonkinlaisia tekstuureita. Onnistuisko saada (jonkinlainen) lista niistä tekstuureista, joita tarvitsee tehdä?
     
  23. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    Mitkä esineet? Mä voin hoitaa!

    Millaisia? Voin yrittää.
     
  24. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Esineiden esto tehdään sitten tulevaan pakettiin, koska nyt modien valinta kesken.
     
  25. Valdepalde

    Valdepalde Jäsen

    Onks tää jossain modipackissa vai ihan normi minessä muutes?
     
    • Huvittava Huvittava x 2
    • Hyi Hyi x 2
    • Tietopaketti Tietopaketti x 1
    • Lista
  26. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    Modpack.
     
  27. Valdepalde

    Valdepalde Jäsen

    Mikä modpack?
     
  28. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    Kato ylempää.. ^^
     
  29. Jonni

    Jonni Elinikäinen kunniajäsen

    Tulisin muuten tekemään jotain, mut modpack crashaa. Skriptaaminen toki onnistuu ilmankin palvelimelle pääsyä, jos vain mukaan otat.
     
  30. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Noniin, kirjotellaas pitempää vaihteheksi kun tuli kysymyksiä.

    Olisi tarkoitus saada local, kuiskaus ja global-chatkanavat, Local ja kuiskaus on jo tehty.
    Puhelimet tulevat osaksi chattia, ne mahdollistavat yksityisviestit.

    Omia työkaluja tulee mm. vasara, leka, sirppi, viikate jne.

    Custom itemeitä tarvitaan useita, esimerkiksi jokaiselle valuutalle tulee oma fyysinen valuutta, jota on mahdollista tallettaa hyvin alkeellisiin pankkeihin. (npc) Palvelimelle tarvitaan niin tekstuureja kuin skriptiä, kaikki apu on tervetullutta. Myös oma lukkoskripti olisi hyvä, jotta voimme mahdollistaa murtautumiset, tällä hetkellä käytämme LWC-Pluginia josta olen poistanut lukituksen kaikista muille paitsi ovista ja arkuista.

    Kaikki epäluonnollinen mm. taikajuomat, beacon, enchantit, Nether (Palikat tulevat saataville.), End (Palikat tulevat saataville.) , turhat efektit, timanttihaarniskat jne tulisi korvata tai poistaa palvelimelta, myöskään mobeja palvelimella ei ole, mutta olen ajatellut luoda NPC-Armeijoita tai kapinallisia, joita on eripuolilla karttaa.

    PS. Palvelimelle pääsee taas pelailemaan jos jotakuta kiinnostaa.

    Jonni, olisi hienoa jos saisit modipaketin toimimaan, mutta voit sä avuksi olla ilmankin. :-)

    EDIT:

    Kapinallinen NPC no. 1, James Musta. (Kehtaako noille antaa barrettia?)
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 5.4. 2016
  31. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    Okei. Modipaketti ei ainakaan vielä suostu toimimaan. Mulla on idea mistä tämää voi johtua ja katson asiaa huomenna.
     
  32. Jonni

    Jonni Elinikäinen kunniajäsen

    // Would you like a cupcake?
    [B#347]
    [B#347] Time: 5.4.2016 19:41
    [B#347] Description: Registering texture
    [B#347]
    [B#347] net.minecraft.client.renderer.StitcherException: Unable to fit: FlansMod:SpetsnazBoots - size: 16x16 - Maybe try a lowerresolution resourcepack?
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.Stitcher.func_94305_f(Stitcher.java:76)
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.TextureMap.func_110571_b(TextureMap.java:260)
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.TextureMap.func_110551_a(TextureMap.java:97)
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.TextureManager.func_110579_a(TextureManager.java:89)
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.TextureManager.func_110549_a(TextureManager.java:172)
    [B#347] at net.minecraft.client.resources.SimpleReloadableResourceManager.func_110544_b(SimpleReloadableResourceManager.java:143)
    [B#347] at net.minecraft.client.resources.SimpleReloadableResourceManager.func_110541_a(SimpleReloadableResourceManager.java:121)
    [B#347] at net.minecraft.client.Minecraft.func_110436_a(Minecraft.java:617)
    [B#347] at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.finishMinecraftLoading(FMLClientHandler.java:327)
    [B#347] at net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a(Minecraft.java:552)
    [B#347] at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:878)
    [B#347] at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)
    [B#347] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
    [B#347] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:62)
    [B#347] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
    [B#347] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:498)
    [B#347] at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:135)
    [B#347] at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)
    [B#347]
    [B#347]
    [B#347] A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
    [B#347] ---------------------------------------------------------------------------------------
    [B#347]
    [B#347] -- Head --
    [B#347] Stacktrace:
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.Stitcher.func_94305_f(Stitcher.java:76)
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.TextureMap.func_110571_b(TextureMap.java:260)
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.TextureMap.func_110551_a(TextureMap.java:97)
    [B#347]
    [B#347] -- Resource location being registered --
    [B#347] Details:
    [B#347] Resource location: minecraft:textures/atlas/items.png
    [B#347] Texture object class: net.minecraft.client.renderer.texture.TextureMap
    [B#347] Stacktrace:
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.TextureManager.func_110579_a(TextureManager.java:89)
    [B#347] at net.minecraft.client.renderer.texture.TextureManager.func_110549_a(TextureManager.java:172)
    [B#347] at net.minecraft.client.resources.SimpleReloadableResourceManager.func_110544_b(SimpleReloadableResourceManager.java:143)
    [B#347] at net.minecraft.client.resources.SimpleReloadableResourceManager.func_110541_a(SimpleReloadableResourceManager.java:121)
    [B#347] at net.minecraft.client.Minecraft.func_110436_a(Minecraft.java:617)
    [B#347] at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.finishMinecraftLoading(FMLClientHandler.java:327)
    [B#347] at net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a(Minecraft.java:552)
    [B#347]
    [B#347] -- Initialization --
    [B#347] Details:
    [B#347] Stacktrace:
    [B#347] at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:878)
    [B#347] at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)
    [B#347] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
    [B#347] at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(NativeMethodAccessorImpl.java:62)
    [B#347] at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:43)
    [B#347] at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:498)
    [B#347] at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:135)
    [B#347] at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)
    [B#347]
    [B#347] -- System Details --
    [B#347] Details:
    [B#347] Minecraft Version: 1.7.10
    [B#347] Operating System: Linux (amd64) version 3.19.0-56-generic
    [B#347] Java Version: 1.8.0_77, Oracle Corporation
    [B#347] Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation
    [B#347] Memory: 3097502072 bytes (2954 MB) / 3579314176 bytes (3413 MB) up to 3579314176 bytes (3413 MB)
    [B#347] JVM Flags: 2 total; -Xms3584m -Xmx3584m
    [B#347] AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
    [B#347] IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
    [B#347] FML: MCP v9.05 FML v7.10.99.99 Minecraft Forge 10.13.4.1558 20 mods loaded, 20 mods active
    [B#347] States: 'U' = Unloaded 'L' = Loaded 'C' = Constructed 'H' = Pre-initialized 'I' = Initialized 'J' = Post-initialized 'A' = Available 'D' = Disabled 'E' = Errored
    [B#347] UCHIJA mcp{9.05} [Minecraft Coder Pack] (minecraft.jar)
    [B#347] UCHIJA FML{7.10.99.99} [Forge Mod Loader] (modpack.jar)
    [B#347] UCHIJA Forge{10.13.4.1558} [Minecraft Forge] (modpack.jar)
    [B#347] UCHIJA Micdoodlecore{} [Micdoodle8 Core] (minecraft.jar)
    [B#347] UCHIJA BuildCraft|Core{7.1.14} [BuildCraft] (buildcraft-7.1.14.jar)
    [B#347] UCHIJA BuildCraft|Builders{7.1.14} [BC Builders] (buildcraft-7.1.14.jar)
    [B#347] UCHIJA BuildCraft|Transport{7.1.14} [BC Transport] (buildcraft-7.1.14.jar)
    [B#347] UCHIJA BuildCraft|Energy{7.1.14} [BC Energy] (buildcraft-7.1.14.jar)
    [B#347] UCHIJA BuildCraft|Silicon{7.1.14} [BC Silicon] (buildcraft-7.1.14.jar)
    [B#347] UCHIJA BuildCraft|Robotics{7.1.14} [BC Robotics] (buildcraft-7.1.14.jar)
    [B#347] UCHIJA BuildCraft|Factory{7.1.14} [BC Factory] (buildcraft-7.1.14.jar)
    [B#347] UCHIJA chisel{1.5.7} [Chisel] (Chisel-1.7.10-1.5.7.jar)
    [B#347] UCHIJA ComputerCraft{1.75} [ComputerCraft] (ComputerCraft1.75.jar)
    [B#347] UCHIJA customnpcs{1.7.10c} [CustomNpcs] (CustomNPCs_1.7.10c(1).jar)
    [B#347] UCHIJA flansmod{4.10.0} [Flan's Mod] (Flans Mod-1.7.10-4.10.0.jar)
    [B#347] UCHIJA IC2{2.2.811-experimental} [IndustrialCraft 2] (industrialcraft-2-2.2.811-experimental.jar)
    [B#347] UCHIJA GalacticraftCore{3.0.12} [Galacticraft Core] (GalacticraftCore-1.7-3.0.12.422.jar)
    [B#347] UCHIJA GalacticraftMars{3.0.12} [Galacticraft Planets] (Galacticraft-Planets-1.7-3.0.12.422.jar)
    [B#347] UCHIJA Railcraft{9.8.0.0} [Railcraft] (Railcraft_1.7.10-9.8.0.0.jar)
    [B#347] UCHIJA StevesCarts{2.0.0.b18} [Steve's Carts 2] (StevesCarts2.0.0.b18 (1).jar)
    [B#347] GL info: ' Vendor: 'Intel Open Source Technology Center' Version: '1.4 Mesa 10.5.9' Renderer: 'Mesa DRI Intel(R) Q35 '
    [B#347] Launched Version: 1.7.10-Forge10.13.4.1558-1.7.10
    [B#347] LWJGL: 2.9.1
    [B#347] OpenGL: Mesa DRI Intel(R) Q35 GL version 1.4 Mesa 10.5.9, Intel Open Source Technology Center
    [B#347] GL Caps: Using GL 1.3 multitexturing.
    [B#347] Using framebuffer objects because ARB_framebuffer_object is supported and separate blending is supported.
    [B#347] Anisotropic filtering is supported and maximum anisotropy is 4.
    [B#347] Shaders are available because ARB_shader_objects, ARB_vertex_shader, and ARB_fragment_shader are supported.
    [B#347]
    [B#347] Is Modded: Definitely; Client brand changed to 'fml,forge'
    [B#347] Type: Client (map_client.txt)
    [B#347] Resource Packs: []
    [B#347] Current Language: English (US)
    [B#347] Profiler Position: N/A (disabled)
    [B#347] Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
    [B#347] Anisotropic Filtering: Off (1)
    [B#347] [19:41:00] [Client thread/INFO] [STDOUT]: [net.minecraft.client.Minecraft:func_71377_b:359]: #@!@# Game crashed! Crash report saved to: #@!@# /home/jonni/.technic/modpacks/funs-modpack/crash-reports/crash-2016-04-05_19.41.00-client.txt
    [B#347] AL lib: (EE) alc_cleanup: 1 device not closed
    No, kertokaa mitä skriptaan niin skriptaan.
     
  33. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Maatalouden nerffaus alkaa lähentyä loppuaan, viimeistelin skriptin ja loin tekstuureja, jotka ovat vielä hieman kesken.

    Sirppi
    [​IMG]

    Olkia ja Jyviä

    [​IMG]


    EDIT:

    Rehu/Kuivaheinäpaali
    [​IMG]

    Sävy on vielä keskeneräinen, saatan myös jättää sen entiselleen, eli palauttaa olkipaaliksi.

    Leka
    [​IMG]
    Vaatii oikean skaalan ja asettelun kädessä, lekasta tulee hyvä kivitiilien, tiilien jne rikkomiseen, sillä se on erittäin nopea työkalu siinä, tavallinen kivi jää kuitenkin pois, jottei lekan piirteitä hyödynnetä kaivostoiminnassa.
     
    Viimeksi muokattu: 6.4. 2016
  34. AnimePoika

    AnimePoika Jäsen

    Liimaaja hienoja noi sun tekstuurit ja loistavaa työtä! :P
     
  35. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    @Liimaaja voidaanko lisätä modi nimeltä Malisis Doors?

    --

    Yhdysvaltojen hangaarit alkaa pikku hiljaa edistyä. Rakennusten teemana vaikuttaa olevan WW2.
    Liimaaja vaikutti palvelimella ollessaan säätävän jotain packin kanssa ja pack luultavasti vaihtuu pian.
     
    Viimeksi muokattu: 6.4. 2016
  36. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Helvetin syvän vitutuksen saattelemana esittelen teille modipaketin, jonka nimi on: "voivittunyt" !!

    Tuo modipaketti tulee palvelimelle tänään illalla, syy nimeen on aivan helvetin suuri vitutus, jonka modipaketin teko loi (SAATANAN TECHNIC LAUNCHER ON PERSEESTÄ!!!) Modipaketti tullaan päivittämään kuntoon oikealla nimellä jne jne, kun saan tuon saatanan romun toimimaan, kiitos, mutta tästä edespäin käyttäkää kyseistä modipakettia palvelimella.

    EDIT:

    Oisko kellään Suomennosta resurssipakettia varten? Mä en saanut mistään sellaista käsiini.


     
  37. Jonni

    Jonni Elinikäinen kunniajäsen

    Löytyykö voivittunyt Technic Launcherista?
     
  38. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Kyllä löytyy, mutta asennan sen palvelimelle hetken kuluttua.
     
  39. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Modipaketissa olikin muutama ongelma, päivitän sen tuotapikaa.
     
  40. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Säädän palvelimen modipakettia, jos saisin sen toimimaan suuren vitutuksen saattelemana.
     
  41. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Sain modipaketin toimimaan, kehittäminen jatkuu normaalisti, tarkastan vielä että modipaketti ja palvelin omaavat samat modit.
     
  42. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    PALVELIMELLE ON ASENNETTU UUSI MODIPAKETTI, KEHITYS JATKUU.

    Modipaketin saa Technic launcherista, nimellä maailmansota.net9.fi


    Modipaketti on juuri TUO, se ei ole nimetty mitenkään muuten, en neuvo ketään joka kysyy että mikä modipaketti ja mistä sen saa..

    Modipaketti on aika iso, 108mt mutta sitä tullaan karsimaan tulevaisuudessa.


    MODIPAKETIN URL:

    http://api.technicpack.net/modpack/maailmansotanet9fi
     
  43. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Mitenniin?

    E: Sä laitat ton urlin sinne launcheriin.
     
  44. SirValtsu

    SirValtsu Jäsen

    Ajattelin kysäistä numero ip:tä, koska tuo ei toimi.
     
  45. HappyHunteri

    HappyHunteri Aktiivinen jäsen

    Ois kiva jos päivittäisit nuo kaikki jutut aloitusviestiin, löytäs IP:t sun muut helpommin.
     
  46. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Palvelimen modipaketti on hieman buginen, korjataan tulevaisuudessa.

    E: 151.80.78.211:26466
     
  47. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Projekti on jäissä toistaiseksi, jatketaan kun löytyy innostusta.
     
    • Kumiankka Kumiankka x 2
    • Ei tykkää Ei tykkää x 1
    • Lista
  48. Liimaaja

    Liimaaja Jäsen

    Olen päättänyt jatkaa projektia, mutta olen toisinaan kiireinen, joten sen etenemistahti on hidasta.

    Nykyisin kiinnostuneet pelaajat, maiden johtajat ja mahdollisesti ylläpitäjät ottakaahan yhteyttä.
     
  49. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    Olen kiinnostunut kaikesta mitä mainitsit edellisessä viestissäsi.
    @Liimaaja
     
  50. supertassu

    supertassu Aktiivinen jäsen

    @Liimaaja Mulla on työn alla "leka" minecraft forge mod, saanko sen tekstuurin niin tulee valmiiksi ja voidaan ottaa käyttöön Maailmansodan palvelimella?
     
    • Ei missään nimessä! Ei missään nimessä! x 2
    • Lista