Tauolla Maailmansota Minecraft palvelin

Keskustelun alueella 'Minecraft: Palvelimen ylläpito' aloitti Liimaaja, 3.4. 2016.

1. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

Eipä tuo nyt ole edennyt kiinnostuksen puutteen vuoksi, jos jollain ois innostusta tulla kaveriksi tähän ihan kunnolla niin laittakoot vaan yksityisviestiä.

2. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

Tuleeko tää joskus vai onko haudattu projekti?

3. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

Lue ylempi viesti.

4. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

TTerve.

Sain taasen motivaatiota jatkaa palvelinta, mutta se ei tapahdu "itsekseen". Tarvitsen projektin kanssa paljon ideoita, rakentajia, skriptaajia, piirtäjiä mahd. tekstuureille ja tottakai myös pelaajakuntaa jotta palvelin saataisiin joskus potkaistua virallisesti päälle.

Tällä hetkellä ei ole palvelinta vuokrattuna, jonne projektin saisi päälle, mutta mikäli täältä löytyy innokkaita mukaan projektiin, tulen luultavimmin sellaisen avaamaan.

-Liimaaja.

5. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

Kiinnostuneet laittakaa yksityisviestiä niin tiedän sitten.. :-)

6. Postimestari

Postimestari Uusi jäsen

Ajattelin tänne pienen ehdotukseni kirjoitella:
    - Propaganda juliste. Jos mahdollista propaganda julisteessa olisi eri kuvia ja niihin voisi kirjoittaa erillaisia solvauksia naapurimaan armeijasta. Tällä tavoin voisi "heikentää" naapurivaltion armeijan taistelu motivaatiota. Tietysti valtion johdon on yritettävä pitää nämä julisteet pois kaduilta, miten se onnistuu sitä en tiedä. Itse tykkäisin jos tämä idea toteutettaisiin vaikkapa perus maalauksille, muuttaen sen reseptiä hieman.

-Kiitos (tämä nyt oli pieni idea, toteutuksesta en yhtään tiedä)

7. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

Hyvä idea. :) Pitää miettiä toteutusta.

8. Postimestari

Postimestari Uusi jäsen

Oletko liimaaja saanut jotakin porukkaa kasaan? Olisi mukavaa päästä jo auttelemaan rakentelussa sinne servulle :-).

9. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

On jotain halukkaita ollut, mutta en tiedä vielä.

10. Keksistinen

Keksistinen Aktiivinen jäsen

Aurinkomaahan on kohta samassa pisteessä. :-P Ei mitää erillistä palvelinta tartetta pöhpöh.

11. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

Päätin jatkaa palvelinta, mutta pieniä käynnistysvaikeuksia on. Kiinnostuneet voivat laittaa yksityisviestiä, palvelin luultavasti avataan pelikuntoon ja jatkan kehitystä sen myötä pian.

Tarvitsisin apua, että saanko generoitua jotenkin maapallon mantereiden mukaan kartan, jossa kuitenkin olisi modioret ym?

12. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

Päivitin ensimmäistä viestiä, olen tällä hetkellä palvelimella, joten vapaasti auki.

13. makemahtava1

makemahtava1 Uusi jäsen

En tiiä mikä täs on mut ku koitan tulla nii ei päästä sisää :/ ja lukee Logging in

14. makemahtava1

makemahtava1 Uusi jäsen

En tiiä miks en pääse servun sisälle

15. Tubaaja

Tubaaja Uusi jäsen

Custom maailman Orejen ja muiden tarvittavien luonnon resurssien Mappiin saamisen testaaminen on aloitettu. jos kaikki menee hyvin saadaan Mailmankartta nopeasti pystyyn, ongelmia ovat mittasuhteet. 15000 blockkia tasaista maastoa kestää kävellä noin tunnin. ja jos tiettä on mäkiä jne nousee kyseinen aika huomattavasti. Täten otamme koko ehdotuksia vastaan. Huomatkaa että KOKO mailman tulee olla mapissa. Eli 15k blockkia ei luultavasti riitä.

16. Geralius

Geralius Jäsen

Miten edistyy?

17. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

:):) Oikein Mainiosti:-) ! !

Palvelin taas päällä, hetken hiljaiselon jälkeen, sillä olen ollut kipeänä, edelleen tosin..

18. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

Modipaketin päivitys ollut meneillään viimeiset päivät, nyt alkaa lähentyä loppuaan ja palvelimen päivitys on vielä edessä. :)

19. Joosihvi

Joosihvi Jäsen

Mitenkä edistyy?
    Jos siis serveri on vielä joskus tulossa voisn olla joku Saksan johtaja(ei pääjohtaja) vaa joku alempiarvoinen xD

20. Liimaaja

Liimaaja Jäsen

Ei oo ollu kiinnostusta tehdä koska lähinnä yksin joutunut tekemään.

21. RektByFire

RektByFire Jäsen

Voiko mukaan liittyä? Olen mukava, yhteistyöhenkinen tyyppi! :)

Tyydyttävin terveisin,
    RektByFire ~ Ei mitään tavallista Minecraft-combotusta

22. Joosihvi

Joosihvi Jäsen

Höh mä voisin auttaa siinä jos vaan osaisin:d jos joskus viel aijot jatkaa nii kerros mulle siitä:D

23. Alepallo2

Alepallo2 Aktiivinen jäsen

projektia varmaan ei oo enää

24. Geralius

Geralius Jäsen

Ei Roomaakaan rakennettu päivässä

25. Alepallo2

Alepallo2 Aktiivinen jäsen

hmm mut onko projektia enää
    :whaat: