Minescene Minescene on siirretty uudelle palvelinkoneelle

Keskustelun alueella 'Minescene: Sivustoon liittyvä keskustelu' aloitti Pilvinen, 4.3. 2017.

Tunnisteet:
  1. Pilvinen

Pilvinen Henkilökunta Ylläpitäjä Valvoja

Minescene on siirretty tänään uudelle palvelinkoneelle. Uusi paljon on vanhaa hitaampi, mutta todennäköisesti sillä ei pitäisi olla mitään vaikutusta.

Ilmoitelkaa jos jokin on lakannut toimimasta siirron vuoksi. Vilkaisin nopeasti tärkeimmät jutut läpi ja en huomannut mitään ongelmia.

2. Jonni

Jonni Elinikäinen kunniajäsen

Huutoboksi ei vierailijana ainakaan puhelimella näkynyt ollenkaan, ei auttanut myöskään välimuistin tyhjennys.

Edit: Ei näy normikäyttäjänäkään.

3. Jonni

Jonni Elinikäinen kunniajäsen

4. Pilvinen

Kirjaudu ulos ja uudestaan sisään.

5. Tomixre

Tomixre Jäsen

Mulla ei ainakaan toimi. Huutoboksiin jos kirjoittaa niin se alkoi näkymään mutta sitten kun refreshasin - Poissa taas

6. bensku

bensku Valvoja

Mulla toimii, kännykällä ja koneella. Jopa ilman et kirjauduin sisään ja taas ulos. Kummallista...

7. punkhazard

punkhazard Jäsen

8. Pilvinen

Joo, tosiaan. Se on joku web palvelin + CORS / cross domain ongelma. Joku asetus on eri tavalla kuin vanhalla palvelinkoneella, mutta tää on ollut tosi vaikea selvittää ja mulla ei ole tällä hetkellä mitään aavistusta miten ratkaista tämä. Käytännössä se siis pyytää eri domainista (www. tai ilman) dataa ja sitten se toteaa että "hups tää ei ole turvallista, estetään" vaikka mä olen erikseen sallinut CORS, niin jokin antaa virheitä, jotka ei näy logeissa tai sisällä hyödyllistä tietoa.

Kyllä se saadaan jossain välissä korjattua, mutta siihen asti voi käyttää tuota www. alidomainia.

9. Alepallo2

Alepallo2 Jäsen

mä en toimi

• Ei tykkää Ei tykkää x 3
    • Ei kiinnosta Ei kiinnosta x 2
    • Hyi Hyi x 1
    • Lista