Rip murocraft/parinacraft foorumit

Keskustelun alueella 'Minecraft: Minecraft aiheiset sivustot' aloitti videosambo, 1.4. 2019.

Tunnisteet:
?

Kuka pitäisi omistaa foorumit

1. Murocraft

5 ääntä
    100,0%
  2. Pärinacraft

0 ääntä
    0,0%
  3. Kipinä

0 ääntä
    0,0%
  4. Flexplex

0 ääntä
    0,0%
  1. videosambo

videosambo Jäsen

Eli taas jälleen, entiset parinacraftin foorumit on taas vaihtanut omistajaa. Miten niin taas? No siis niille jotka ei tiedä, murocraft foorumit ja parinacraft foorumit yhdistettiin kun murocraft ostettiin. Foorumi ei niin sanotusti vaihtanut omistajaa mutta parinacraftin foorumit muuttuivat enemmän murocraftin foorumeiksi mitä ne oli. Esimerkiksi teemoja oli iso lista murocraftille ja säännöt sekä faq sivut oli murocraftista. Entäs nyt, näköjään Nuumeli on "kaapannut" pärinä/murofoorumit ja muuttanut ne flexplexsin sivuiks. Niinkuin hän itse sanoi, mutta tämä ei saata olla pysyvää, koska nythän on aprilli. Noh, tässä ei ole mitään ihmeellistä paitsi että näitten kyseisten xenforo forumeitten omistaja vaihtui taas. Hetkellisesti jos ei pysyvästi. Itse olin pitkään molempien foorumeitten jäsen ja olen jälleen, tosin aktiivisuuteni on siirtynyt paremmille foorumeille, köh, minescene.

2. Jokni

Jokni Jäsen

On tää kyl aika outoa jos tosissaan tekee tämmöstä aprillipäivänä.

3. videosambo

videosambo Jäsen

Päivitys: Juubeksen mielestä hyvään yhteisöön ei tarvita foorumeita tai ne ovat muuten liian vanha tapa pitää yhteisöä. Foorumin lisenssi taitaapi olla nyt nuumelin käsissä elikkäs flexplex on nykyään foorumeitten omistaja. Foorumit eivät ole juuri nyt käytössä.

4. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

Ne sit tais lopullisesti kadota?

5. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

löytyyks mistää??

6. videosambo

videosambo Jäsen

kai net9 on backupit jossai mut niit foorumeit ei enää löydy mistää

7. epe07

epe07 Tunnettu jäsen

aa no harmi :/