Varokaa Servun epäonnistunut grieffaus

Keskustelun alueella 'Minescene: Porttikiellot' aloitti olli, 31.8. 2017.

1. olli

olli Jäsen

Terve.
    Tässä pelaajat jotka ainakin yrittivät saada päivänsä paremmaksi pienen/suuren grieffauksen avulla serverilläni.
    Paikkoja/rakennuksia koitettiin polttaa/rikkoa.
    Itse todistin/ylläpitoni jäsen todisti myös tapauksen sekä loki kertoi kyllä totuuden.
    Serverillä käytetty mahdollisesti :
    Force OP

epe07,Peteksi,Pile_Poikamaa,Pile_Soncountry,Topzud.

2. Aikalainen

Aikalainen Jäsen

Joo.

Munkin palvelimella kävi pari möhköfanttia ja sit yks semmonen hirmun häijy keksihirviö grieffailemassa. Mun paras kamsu voi todistaa sen!!

Logitkin löytyy, mutta en jaksa nyt postailla niitä. Joku ei saata tykätä.

Viimeksi muokattu: 1.9. 2017
  3. Mokkapala

Mokkapala Jäsen

Itse vietin palvelimella pari sekuntia. Onko tämä se grieffaus?

4. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

juu ehdottomastibannia häirikköille ..................................................................................................................................

5. Huuqo

Huuqo Jäsen

Kyseessä on joka palvelimella satunnaisesti kierteleviä trolleja. Aijotteko todella jokaisen grief tapauksen jälkeen tulla Minesceneen itkemään ja vaatimaan heille erityishuomiota? Jos ja kun palvelimenne kasvaa niin vastaavia tapauksia tulee päivittäin useita.

6. olli

olli Jäsen

Nämä oli vaan tiedoksi jos ehkä joitan kiinnostaa..
    Ja nämä henkilöt eivät ole mitään satunnaisia vaan on nämä ennenkin kohdattu palvelimella tuhoa tekemässä..

7. Eki

Eki Aktiivinen jäsen

Jos esim. Aurinkomaa tai true laittaisi jokaisesta grieffauksesta tänne, me hukuttaisiin näihin paskoihin.