Premium Sienimaailma.net (1.15.x) -| Survival - Creative - SkyBlock - KitPvP |-

Keskustelun alueella 'Palvelinlista: Suomalaiset Minecraft palvelimet' aloitti Vuokranantaja, 18.10. 2015.

1. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Sienimaailma on vuoden 2013 puolella uudelleen pystytetty palvelin, mikä oli alkuvaiheessa cracked mutta vaihdettiin premium muotoon kun koettiin että näin on parempi ja samaa mieltä ollaan vieläkin.
    Serverillä on aika paljon aktiivisia pelaajia, mutta ei siitä mitään haittakaan ole mikäli uusiakin naamoja näkyy =) Päivittäin serveriltä löytää noin 30 pelaajaa samaan aikaan.

Sienimaailma.net palvelimen käyttäjä teki meille uuden,
    mahtavan esittelyvideon. Krediitit descriptionissa.

"Hubina" Sienimaailmassa toimii Survival serverin Maailma, mistä
    on pääsy portaalin avulla Skyblock, Creative ja KitPvP serveriin.
    *Tarkennettuna*

Survival
    Kunnon vanhaa pelailua yksin, tai hauskanpitoa kavereiden kanssa.
    4 Eri maailmaa, mistä ei varmastikkaan blockit kesken lopu

KitPvP

PvPeettämistä valmiina olevilla kiteillä

Creative

Rakenna yksin tai kavereiden kanssa creative modilla! Creative maailmassa on myöskin PvP päällä, joten
    halutessasi voit laittaa itsellesi Survival modin päälle ja painia muiden pelaajien kanssa =)

SkyBlock

Oman Minecraft elämän rakentamista saarella :)
    IP : Sienimaailma.net
    Sivut : www.sienimaailma.net

Discord palvelin : https://discord.gg/0sYyn7cC6ZJot4EW
    Teamspeak3 : ts.fsauced.eu
    *Voit tehdä oman kanavan,salasanalla tai ilman*

↓ Hieman vielä kuvia alhaalla ↓

Tässä nyt dynmapista napattu kuva palvelimen spawnista :)

Vanhoja Kuvia :
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

Viimeksi muokattu: 8.6. 2019
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Ei missään nimessä! Ei missään nimessä! x 1
    • Lista
  2. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

PvP-Maa pelaajien käytössä. /warp pvp

• Tykkää Tykkää x 2
    • Voittaja Voittaja x 1
    • Lista
  3. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

Suosittelen ehdottomasti käymään, hieno serveri.
    Ite oon ainakin hyvää peliseuraa tuolta löytänyt.

4. Hukkava

Hukkava Jäsen

Muistan käyneeni serverillä joskus ja jäi mieleen se, että ylläpito kettuili pelaajille ja oli muutenkin aika perseestä suoraan sanoen. Muuten ihan hieno serveri ja silleen. :)

• Ei tykkää Ei tykkää x 1
    • Huvittava Huvittava x 1
    • Lista
  5. Jonni

Jonni Elinikäinen kunniajäsen

No siellä on yksi ylläpitäjä joka on mitä on, mullakin on sen takia useat tyyliin 10 sekuntia kestäneet bannit syistä tyyliin "lol", "jep" yms

• Juuri näin! Juuri näin! x 1
    • Tietopaketti Tietopaketti x 1
    • Hyödyllinen Hyödyllinen x 1
    • Lista
  6. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

Toi on just noin :-D Mitä oon Sieniksen foorumeilta noita pelaajien bannien syitä katellu, niin ne ollu just noita: lol, jep, nähään huomenna, joo, ok, yms. Aktiivipelaajana oon huomannu, että ylläpito (mainittakoon mm. Petun, Walzonin ja Joo_:n) ''valitsee''
    aina tommosia 8-12 vuotiaita nuoria pelaajia joille kettuilee kokoajan, kun vain osuvat samaan aikaan palvelimelle. Toisinaan se on aika huvittavaakin luettavaa :-D Lisäksi ylläpidolla on erittäin kaksimielistä huumoria :--3
    Lopuksi vielä kuvia + linkki viestiketjuun, jotka kertovat enemmän, kuin mikään esittely Sieniksestä. Olkaa hyvät: http://sienimaailma.net/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=10&p=20#p20

Liitetiedostot:

• Tykkää Tykkää x 5
    • Taiteellinen Taiteellinen x 1
    • Lista
  7. Pilvinen

Pilvinen Henkilökunta Ylläpitäjä Valvoja

En mä nyt tiedä. Kaikilla palvelimilla on tuommoisia päiviä, etenkin palvelimilla jotka on suosittuja nuorison keskuudessa. Ja noi kyltit vois olla kenen tahansa laittamia.

• Lista
  8. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

Ei. Mulla on lähes parisataa tommosta kuvaa otettuna, jossa ylläpito ''sekoilee'' :-D
    Voin kyllä postata niitä tänne :--3

9. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Tietäjät tietää, pitää olla sisällä tässä jutussa. Ei kaiken välttämättä tarvitse olla virallista ja "tylsää", en sitä kumminkaan sano etteikö asiallisuutta tarvita adminoimisessa.

10. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Joulun odotusta Sienimaailmassa!
    Tule ja avaa päivittäin uusi joulukalenterin luukku! Luukkuina toimivat kitit, jotka avautuvat pelaajille kuin itsestään joka päivä :)
    Edellisen päivän luukkuja ei voi jälkeenpäin avata.

• Tykkää Tykkää x 1
    • Ei kiinnosta Ei kiinnosta x 1
    • Lista
  11. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

Sain bannit kun pistin /msg:llä toiselle pelaajalle toisen servun IP:n.
    Ennenhän tämä on ollut aivan sallittua, mutta vissiin on säännöt muuttunut. :-D
    Bannit oli aluksi ikuiset, mutta sitten ne muutettiin kolmeen kuukauteen.
    Aika hupsua tämmönen.

• Lista
  12. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Nostetaampas tätä hupsua ketjua ihan vain postaamisen ilosta

• Tykkää Tykkää x 2
    • Hyi Hyi x 2
    • Lista
  13. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Survival-maata suurennettu 7500x7500 blockiin asti eli 2000 blockilla suuntaan. Myös nether ja end resetoitu.

• Tykkää Tykkää x 1
    • Lista
  14. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

Oikea päätös, tila oli pahasti lopussa. Niin lopussa, että mun kylän, New Mesasin, muurin vieressä on jonnemökkejä ):I

15. Dkrock

Dkrock Jäsen

Sain bannit syyllä ban? By walzon aka huoranantaja

16. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Sitä sun pitää kysyä walzulta.

17. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

Nää Walsonnin syyt aina tämmösii :-DDD
    Mut kyllä niissä joku perä melkeen aina on.

18. Dkrock

Dkrock Jäsen

Joo-o ensin jailia sitten banniä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hyi Hyi x 1
    • Lista
  19. Dkrock

Dkrock Jäsen

Miten on mahdollista että Sienimaailman ylläpitäjät koittaa crashata yhden entisen admin servun miksi? haluaisin kysyä nyt tätä teiltä siinä oli sienimaailman admineista: FinnishGamer4 LadyAuraFIN Joo_ olisiko hyvä että kesytät ne sinun villit adminisi ja alat jakamaan kuria heille? kiitos

• Opettele kirjoittamaan Opettele kirjoittamaan x 4
    • Juuri näin! Juuri näin! x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Lista
  20. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

Erittäin hyvin sanottu toi: ''että kesytät ne sinun villit adminisi ja alat jakamaan kuria heille''

21. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Laitetaan nyt tännekkin kun kerkesit vissiin kaverisi laittaa asialle eräällä toisella minecraft aiheisellakin foorumilla.

No nyt oli kyllä aika julkinen kannan otto. Jos lähdetään ensinnäkin siitä että minulla ei tämmöisestä toiminnasta ole mitään tietoa, se miten olisi mahdollista - no miksei olisi mutta minua ei ainakaan ole kutsuttu mukan partyihin.

Tällaisista asioista voisi tulla kertomaan vaikka suoraan sähköpostilla mikäli ovat totta koska näin julkisesti vähän ehkä minuunkin kohduvaa syyttelyä on helppo syntyä näin tällaisella kaikille avoimella foorumilla.

Mulla on hyvä luotto nykyisiä ja suurinta osaa vanhojakin admineita kohtaan, ja selvennetään nyt sekin että minulla itselläni ei ole mitään henkilökohtaista tämän todennäköisesti asian kanssa tekemisissä olevan "vanhan adminin" kanssa. Muista en tiedä, enkä muiden välejä pystyisikään itse korjaamaan koska en ole vielä oppinut esiintymään muina ihmisinä oikeassa elämässä.

No näin muuten vaan kun tässä jaaritellaan, niin tuota kaatamis juttua en itse edes usko koska kaikilla Sienimaailman admineilla on bannit ":D" sinne vanhan adminin serverille, kaikilla paitsi minulla.

Jos jollain on vielä jotain parempaa kysyttävää asiasta niin voit ottaa suoraan yhteyttä minuun sähköpostilla tuki(a)sienimaailma.net

P.S. en heidän villistä elämästään ole kysellyt.

22. mineJ

mineJ Jäsen

Kannattaa se kaatumis juttu uskoa kun nämä sai bannit nimeomaan tästä kaatamisesta, jonka jälkeen tämä kaatuminen loppui ... servulla oli kaatumis ongelma muutenki mutta tämä mitä adminit touhus oli täysin eritasosta ja jatkuvasti kaatoi servun noin 20-30 sekunnin käynnissä olon jälkeen.

Bannit napsahti ja ylimääräset crashit loppu mutta entisen adminisi härnääminen ei. Omallekin servullesi antoivat tälle nickiksi "crazybitch891" ja nykyään bannit syyllä aikuistu ... jep iha okei bannitaan pelaaja jolla on svip ostettuna ja joka ei oman servusi sääntöjä ole rikkonu : D
    [muokkaus] ja sitte vaihetaa näköjää ban syyksi mainostus mutta siis sehän ei ole mainostus jos ei mitää mainosta ja pelaajat vaihtaa serveriä kun adminit vituttaa niitä jos uskot tuommosta tekaistua syytä ja että tämä vanha adminisi alentunut moisee nii mua ei enää oikeestaa edes naurata.

Muutama pelaaja jokka tuntenu henkilön pitempään on siirtynyt tämä servulle ja näitten kaverit adminien trollailun,pilailun,piittaamattomuuden johdosta siirtyny jälleen edelleen tutustumaan toiseen servuun, jos mitään ongelmaa noiden adminien suhteen koskaa olisi ei niitä pelaajia oisi koskaan mihinkään siirtynyt, mitään ei siis mainostettu ole vaan pelaajat kaikoavat adminien toiminnan vuoksi.

Viimeksi muokattu: 6.1. 2016
  23. mine

mine Uusi jäsen

Juu toi kaatumisjuttu on totta.. Yksi admineista oli tehny lagi koneita polttanu metsää yms..

Kun olin tekemässä skywars mappia niin huomasin, että sielä oli kotileikit meneillään House nimisessä mapissa. Pyysin tulemaan pois, niin he rupesivat tarjoamaan bannia..

24. LadyAura

LadyAura Jäsen

Ihan näin tiedoksi, kukaan tuskin sitä kaatumisjuttua teki tahallaan. Se servu kaatu heti ensimmäisenä päivänä monta kertaa, jopa silloin kun me juostiin ostarin katolla.
    Ja ensimmäisen kerran siitä, että spawni maailmassa ei kukaan saanut kulkea ja että se kaataa servun kun sieltä lentelee, sain lukea chatissa kun meitä alettiin tp spammia sieltä pois. Ja meidän olisi "pitänyt tietää suoraan jo tämä koska oltiin admineita", vaikka kukaan sitä ei ollut kertonut. Ja sitten kun servun omistajan kanssa tästä puhuin skypessä, niin "tän olisi voinut hoitaa paremmin vaikka puhumalla kuin commandspammilla".
    Sen jälkeen, kun MEITÄ (minä, finnishgamer, joo_ (joka ei edes päässyt spawnimaailmaan btw))alettiin tp spammia kymmenen kertaa samaan paikkaan jossa jo oltiin, heitin tän tp spammijan spawnille, johon alko taas spammiin mua ja finnishtä. Aateltiin, että ok. Jos ei saada mennä spawnista ulos, niin mennään joo_:n luo. Mutta jostain syystä sinnekkään ei saanut mennä. Ja sitten tuli ban. Mutta saiko se, joka spammi meitä tp:llä sen luokse mitään? Ei tietenkään. Eikä se kaatuminen btw loppunut siihen, että meidät bannittiin.

Ja me saatiin kaikki bannit, vaan sen takia koska ollaan kavereita, vaikka yks meistä ei olis edes pystynyt tekemään mitään servun kaatumiseks. Ja muut taas ei todellakaan tehneet sitä tahallaan. Mutta "helpommalla pääsee kun kaikki ulos." T. servun omistaja. Yksi meidän kaveri sai bannit koska "kuuluu väärään kategoriaan", tääkin t. servun omistaja. Ja tää bannittu ei koko servulla edes ollut siinä vaiheessa, kun meidät bannittiin.

Skywarsiin sen verta, että pelleiltiin siellä sen jälkeen, kun siellä ei enää pelaajia ollut (Mapit kumminkin resettaa, joten niillä ei ollut väliä vaikka pelleilisi). Ennen sitä pelattiin peliä, jossa mä olin kuollut, ja toinen omistajista oli alkanut hakkaan kuolleena Joo_:ta (otti damagea kun omistaja selvästi leijaili sen ympärillä), kun Joo_ ei tappanut Finnishtä tarpeeks nopeasti (jollon menin ulos mapista, tpsin sen pois sieltä koska tuntu epäreilulta, että joku voi kuolleena hakkaa ja tää lähti). Toinen pelaaja jäi meidän kanssa pelaan, sanoi että kuvaa, mutta kun kuoli niin lähti heti.
    Ja muuten siellä kävi tasan kaks pelaajaa: joku, joka lähti heti kun oli tullutkin eikä sanonut mitään. Ja toinen oli tuttu, joka kysy jos oltais menty sen kanssa rakentelemaan. Joten jos sille oltaisiin sanottu että "saa bannit", koska pyysi meitä pois, niin luulisi että ymmärtäisi meidän pelleilevän. En muista meidän näin kuitenkaan sanoneen kellekkään, joten en muuta voi sanoa tohon. Jos se taas olet sinä, niin olen pahoillani jos näin kävi ja luulit saavasi oikeasti bannit, koska niitä ei todellakaan olisi tullut. Muita siellä ei edes käynyt.

Niin ja se mainostus. Tää servun omistaja on mainostanut adminina olonsa aikana paljon omaa servuaan serverillä. Jotkut niistä pelaajista tuli samana päivänä, kun servu aukes, meiltä kyselemään ip yms.

Sitä en tiedä, miksi tällä tyypillä oli bannit syystä aikuistu, kun ei sitä sanonut, vaan se joka vielä tuolla servulla on adminina ja joka meitäkin tp spammi luokseen. Samainen joka sano kuinka mä "itken", kun yritin servun omistajan kanssa puhua tästä asiasta, ja kertoa ettei me todellakaan tiedetty sen meijän seikkailun kaatavan servua. Me etsittiin vaan temppeliä, jonka aika moni tiesi, sillä tää omistaja tuli jopa kattelemaan meidän etsimistä.

Mutta tosi kiva, kun kyselitte meidänkin näkökulman asiaan, ennen kuin tulitte Sienimaailman osioon kertomaan mitä me ollaan tehty entisen adminin servulla "tahalteen". Ja kiva että tästäkin asiasta keskustellaan siellä servulla, kun sen omistaja sano ettei halua "tollasta draamaa jota sienimaailmassa on". Niin ja vielä kerran, jos joku nyt uskois: me tiedettiin ensimmäisen kerran olevamme (servun omistajan mukaan) lagin ja crashauksen aiheuttajia, kun meitä alettiin tp spammia spawni-maailmasta pois. Sitä ennen ei kumpikaan huomannut, että siitä olisi sanottu chatissa mitään (siis että spawni-maailmassa ei saanu kulkea). Joo_:han sai bannit siitä, että sano muiden kanssa chatissa "lakaa" ja koska on meidän kaveri. Se ei olis voinut edes tehdä mitään, kun oli tavallinen pelaaja. Joten tahalteen ei sitä todellakaan tehty. Mutta eihän meitä siinä enää kuunneltu, sanottiin vaan kuinka "meidän olisi se pitänyt tietää" ja "teille sanottiin siitä chatissa". Eikä mitenkään nätisti edes.

Ja jos jollakin muulla on vielä kysyttävää, niin voi tulla kyselemään jossain muualla kuin tässä aiheessa. Aika epäreilua, että asiasta kysytään vaan tän servun omistajalta ja heti aletaan syytellä, kun ei toista osapuolta ole edes kuunnellut. Varsinkin, kun aivan varmasti nää kertoo omanlaisensa tarinan, ja me toisenlaisen. Ja varsinkin, kun siellä tunteet on kuumana bannien takia, sekä koska rankit otettu pois, ja meillä sen takia että ollaan saatu mielestämme bannit ilman, että meitä on kuunneltu tässä asiassa. Joten seuraavalla kerralla jos muistaisitte kysyä asiasta myös toiselta osapuolelta, ennen kun alatte osottelemaan syyllistä. Ei mulla varmaan muuta.

25. mineJ

mineJ Jäsen

teille selkeesti kerrottiin että aiheutatte crash sillä että lentelette spawn maailman rajoje ulkopuolella ja vastasitte siihen myös

joo_ vastasi "no älä" kun kerroin että mitä se teiä puuha aiheuttaa

sitte sanoin eli vittuun sieltä

ladyaurafin tai finnish vastasi (en muista kumpi) "no ei nyt kun oot noin rude" ja jtn siihe jatkoksi

joten selvennäkkö missä vaiheessa ette tajunnu tuossa että se aiheuttaa crash ... jos kerran näsäviisaasti vastaisitteki siihe ku asia teille selvennettiin ?
    tämän jälkee tpo molemmat luokseni pois sieltä ja finnish veti /back nii tartti sitte alkaa späm tätä ja juuh joo_ tuli kiireessä mukaan koska en ollut varma missä se oli

jatkoin tpo itseni luoksi sen vuoksi että voitaisiin asia tarkistaa johtuko tuo ylimääräin crash teistä JA se johtu.
    tuon jälkee asiat menivät hieman epäselväksi sinne spawnille siirryttyä ja viisastelu teidän puoleltanne jatkui ... emmin ratkaisu oli poistaa häiriköt serveriltä,
    Te otitte nokkiinne ja walzon tuli servulle sytytti metät palaa iha kiva tosin saatii siinä selville ttä fire spread on jääny vielä päälle ehkä teki sen vahingossa ken tietää mutta pari viatonta pikku lagikonetta ehkä selvensi mikä oli asioiden tarkotus >.< ja emmi nick vaihtuu sienessä hulluksi ämmäksi siis mitä aktuualista vittua ? :D:D

Siitä voidaa väitellä maailman tappiin saakka olisiko bannit pitänyt olla vain lady ja finnish vai koko poppoo se ei oikeestaan ees mun asia ole mutta tajuatte varmasti ittekki miks se meni miten meni

• Voittaja Voittaja x 2
    • Lista
  26. LadyAura

LadyAura Jäsen

Joo_:n vastauksesta en tiiä mitään. Me oltiin sillon finnishin kanssa kaksin skypessä.

Ite olin sillon myös sienessä samaan aikaan, ja sanoin noin, mutta ei ole ton servun chattiin kyllä pitänyt mennä. Eli en kyllä sulle vastannut. Mikset tästä voinu sanoa jo servulla, kun kysyin asiasta, että missä vaiheessa meille sanottiin? Senki olisin voinu kertoa jo sillon. Joten en oo kyllä näsäviisaasti tällaiseen asiaan vastannut, ehkäpä siksi en koko asiasta tiennyt mitään.

"Viisastelu meidän puolelta". Mitään muuta en kysellyt kuin että miksi koko ajan tp, ja sieltä tuli nää jutut mitä jo edellisessä viestissä kerroin. Ja miten mä viisastelen, jos haluan kysyä emmiltä asiasta, mutta sulta tulee kommenttia että "itken". Tai se, että sä käsket jonkun "aikuistua".

Ja jos finnish alkaa spammia back niin kuin sanoit, niin mitä varten muakin sit tp:ttaan? Joten kyllä, suoraan sanottuna oli raivostuttavaa, kun ei voinut liikkua ees blockia pidemmälle spawnillakaan. Varsinkin kun siinä vaiheessa oltiin oltu sen temppelin luona jo vähän aikaa.

Tulipalo - juttuun en voi sanoa mitään. En asiasta tiedä. Mutta ihan hyvin sen olisi voinut sytyttää myös salama, jos walzu ei olisi sitä ehtinyt tehdä. Eikä tietääkseni tuli kauheesti aiheuta lagia. + ne saa rollbackattua aika nopeesti, joten mä näkisin vaan hyvänä puolena sen, että saitte tietää asiasta.

27. mineJ

mineJ Jäsen

No kutsuppa herra joo_:ta vastauksia miksi sanoi niin jos et tiedä :) ja kerro sitte tännekki ja kuvitteleppa tuo sitten meidän näkökulmasta vaikka kuinka intetty että ei saa olla sielä ei saa tehä tätä emmikin tämän mainitsi kokoajan ja homma jatkuu on täydellinen ihme jos asiaa ei onnistunut tajuamaan ja finnishkin oli siinä kokoajan paikalla ja varmasti myös pystyi huomaamaan nämä viestit ja siis toi on sun selitys "kirjotin väärälle servulle" ... uskoisko ? aattele ku joku muu yrittäs selittää sulle jotai tolla tekosyyllä et vittu ikinä uskos

Mut muahan teiä ei tartte vakuutella vaa emmi mut niih onnee siihenki tän kaike jälkee

28. LadyAura

LadyAura Jäsen

Joo_ sanoo aika useesti kaikkeen "no äläää" tai "säki". Tän tietää useet jotka sen kanssa on skypessä, koska se on tarttunut meihinkin. Nyt se on alkanu koko ajan sanoo sitä "lakaa" juttua myös.

Emmin näin mainitsevan siitä ekan kerran kun sä aloit spammia meihin tp:ta. Samoin sun. Se että uskotko sen, että laitoin väärään chattiin jotain, ei oo mun päätettävissä. Mä ymmärrän nyt, että näin olen tehnyt ja ymmärrän miksi te sanoitte, että ootte niin aikasemmin sanonut ja miksi aattelitte, että tehtiin tahallaan lagia.

Toki voin ajatella teidän näkökulmasta. Jos noin kävisi mulle, keskustelisin asiasta kokonaan asianomaisten kanssa, enkä alkaisi kertoa kaikille jotka servulle tulee, kuinka "nää tekisi sitä ja tätä" saaden toisen servun ja ihmiset näyttämään pahikselta. Nyt oon saanut tätä kautta tietää, että siellä servulla on kerrottu kuinka "me ollaan tahalteen tehty sitä ja tätä", ilman että kukaan on meiltä kysellyt mitään. Sen takia tulin tänne kertomaan oman näkokulmani, jotta ihmiset voi sitten tehä omat johtopäätelmänsä.

Toki olisin voinut hoitaa asian paremmin, mm. en olis alkanut huutaa sulle chatissa siellä servulla että "miksi sä tp:t" ja "lopeta", kun meni hermot sun kokoaikaseen tp:hen vaikka en tehny mitään muuta kun yrittänyt joo_:n luokse, jonka varmasti tiesit olevan jo sallitulla alueella. Siinä ymmärrän, että tein väärin, ja siitä olen pahoillani. Toki tekin olisitte voinut sanoa meille esim. voisitteko pysyä hetken tässä paikallanne? Eikä vaan tp, tp, tp, tp.

Mutta nähtävästi sillä ei ole mitään väliä mitä kerrotaan, ja mun mielestä tää keskustelu ei kuulu sienen alapuolelle, koska ei sienessä ole tapahtunut. Sen takia en tähän enää vastaa.

29. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Postataan koska mä voin.

• Tykkää x 2
    • Juuri näin! x 1
    • Ei missään nimessä! x 1
    • Huvittava x 1
    • Hyi x 1
    • Kumiankka x 1
    • Lista
  30. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

• Tykkää Tykkää x 2
    • Lista
  31. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Creative-palvelin päällä, huomenna KitPvP pelaajille.

• Tykkää Tykkää x 2
    • Lista
  32. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Nyt myös KitPvP päällä, Skyblock tulee myöhemmin.

33. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Nostetaampas tätäkin joskus ":--D" SkyBlockikin tosiaan jo päällä... :D

34. Bedex

Bedex Aktiivinen jäsen

Haha, lol!

35. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Palvelin resetoitu (survival), eli uutta mappia ym. SkyBlock ja Creative jatkaa resetoimatta. Seuraavien päivien sisällä KitPvP tullaan sisällyttämään Minigame palvelimelle.

Threadin aloituspostausta päivitetty, mm vanhat kuvat siivottu spoileriin. Uudet kuvat vielä lisäämättä, tai siis - ottamatta joten lisään niitä kun saan otettua :)

Myöskin henkilökuntaa palvelimella on päivitetty / karsittu resetin johdosta.

Tervetuloa

Viimeksi muokattu: 12.11. 2016
  36. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Yksi palvelimen käyttäjä teki meille hienon - uuden esittelyvideon. Kertokaapas mielipiteenne

37. Walzon

Walzon Uusi jäsen

Kaipa kehtaa servun adminki nostaa tätä, muutama viikko sitte hiljattain saatiin viimeinkin ne minigamet toimintaan (KitPvP, TNT-Run, Paintball, Parkour toivon mukaan saadaan lähiaikoina, plugineja vaille valmis sekin operaatio), tulkaa pelailee tytööt ja pojjaat!

38. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Minecraft version 1.12. päivitys eli reset on laskeutunut Sienimaailman ylle, tai alle. Huomenna 24.6.2017 kello 15:00 avajaiset - tervetuloa! :hymy:

Palvelimella toimivat edelleen vanha tuttu ja turvallinen Survival, myöskin edelläkin mainitut Creative, Minigame ja Skyblock pelaavat.

39. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Nostetaanpa tätäkin vielä vaikka kerran tänä vuonna, ollaan vähän resettiä suunniteltu mutta ei siitä sen enempää vielä :)

40. Oka

Oka Aktiivinen jäsen

Kovastipa on pelaajat hiljentynyt vuosien saatossa... Kävin tuolla pari päivää sitten, kymmenisen pelaajaa paikalla, eikä kukaan sanonut mitään kymmeniin minuutteihin. Ennen chatissa oli kokoajan liikettä. Takana on vanhat hyvät ajat.
    Aloittelin helmikuussa 2015, eikä niiltä ajoilta näy yhtään pelaajaa enää nykyisin.

41. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Onhan ehkä hieman hiljaisempaa kuin joskus aiemmin. Pelaajamääräthän.. no luonnollisesti vaihtelevat ajan mukaan mutta yllättävän paljon silti porukka "vieläkin" pelailee, tänäänkin oli esim 27 pelaajaa samaan aikaan linjoilla. Pidetään homma pystössä kun löytyy jonkin verran porukkaa kuitenkin jotka pelailevat.

42. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

43. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Reset käyty ohi, palvelimistoa vähän läpikäyty ja uuttakin on tulossa. Aloituspostausta päivitetty, uusi kuva spawnista dynmapin kautta lisäilty.

44. Pilvinen

Pilvinen Henkilökunta Ylläpitäjä Valvoja

Nätin näköinen uusi spawni.

45. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Survival päivitetty 1.13.1. Muut palvelimet seuraavat luonnollisesti perässä kun aika koittaa. Tervetuloa

Uusi kuva spawnista päivitetty. Vanha mappi ladattavissa https://lataukset.sienimaailma.net/

Viimeksi muokattu: 2.9. 2018
  46. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Nyt myös Creative on saatettu uuteen versioon, sekä myös creativen vanha maailma ladattavissa nettisivuilta.

47. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Survival sekä Creative palvelin päivitetty versioon 1.14.2 sekä vuosittainen reset tehty.
    Skyblock sekä KitPvP seuraavat perässä kun aika koittaa.

Vanhat kartat ladattavissa https://lataukset.sienimaailma.net/

Tervetuloa

Viimeksi muokattu: 8.6. 2019
  48. Alepallo2

Alepallo2 Elinikäinen kunniajäsen

lataan 1.11 maan ja grieffaan sen

49. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Päivitetty uusimpaan 1.14.3 versioon.

50. Vuokranantaja

Vuokranantaja Jäsen

Palvelin päivitetty uusimpaan (1.14.4) versioon sekä Skyblock palvelin aukaistu.