Minecraft Wyvernin Kuningaskunta etsii uskollisia ja ahkeria jäseniä!

Keskustelun alueella 'Minecraft: Yleinen keskustelu' aloitti Nikke, 26.2. 2020.

Tunnisteet:
  1. Nikke

Nikke Uusi jäsen

Wyvernin Kuningaskunta

Haen luotettavia sekä aktiivisia pelaajia Minecraft "klaaniini". Klaani operoi suomalaisen omistamalla palvelimella, mutta käyttökieli siellä on jokatapauksessa englanti. Palvelimella on käytössä isokokoinen maailmankartta josta löytyy siis koko maapallon sisältö. Lisäosina Towny, SlimeFun, Brewery ja Cannons plugin muunmuassa!

Mikäli olet alustavasti kiinnostunut, lisää minut esimerkiksi Discordissa!
    Sieltä saat kysymykseen kuin kysymykseen vastauksia.

Tunnus Discordissa: Nikke#9426
    Lisääppäs ja laita viestiä rohkeasti!

Lisätietoja Klaanista

Palvelin ja siten myös klaani on suhteellisen uusi, mutta klaanin periaate ja perusjäsenistö on rakentunut jo vuonna 2014. Vaikka klaani onkin periaatteessa hyvin roolipelipainotteinen, ei sitä ole todellakaan pakko harjoittaa meidän jäsenenä!

Koska klaani on kuningaskunta, sitä hallitsee siis kuningas (minä, pelissä MemeLordNikke). Tästä huolimatta diktatuuri/yksinvaltiaisuus on kaukana, koska alusta saakka hallinto on perustunut ns. Primus Inter Pares-järjestelmään elikkäs siihen, että kuningas hallitsee muiden aatelisten kanssa ja heidän hyväksynnällään. Valtio on jaettu ruhtinaskuntiin (Duchies), jotka taas jaetaan kreivikuntiin (Counties) ja siitä edelleen erilaisiin ritareiden, kauppiaiden tai maanviljeliöiden piireihin (Estates). Aatelisto eli Ruhtinaat (Dukes), Kreivit (Counts) ja ritarit (Knights) osallistuvat päätöksentekoon varsinaisilla valtiopäivillä (Royal Diet), joka järjestetään joka kolmas viikko, mutta pienempää päätöksentekoa voidaan tottakai harjoittaa tämän välisenäkin aikana, mikäli tarve sitä vaatii.

Huolimatta aateliston korkeasta asemasta, myös maanviljelijät sekä kauppiaat otetaan tottakai huomioon ja heidän intressejään tuetaan ja suojellaan mahdollisilta valtion sisäisiltä uhilta kuin myös valtion ulkopuolisilta.

Korkeampiin asemiin pääsee kuka vain! Aktiivisuudella sekä uskollisuudella tulee aina positiivisesti huomatuksi, joko paikallisten aatelisten toimesta tai jopa kuninkaan toimesta. Ritarin ei tarvitse väkisin olla maailman paras PVP:ttäjä, koska sillekin on oma roolinsa, ritarille annetaan pieni alue hallittavaksi, jolla hän voi vapaasti rakentaa jne. Kreiveille on hieman suurempi alue johon saattaa kuulua ritareiden alueita ja ruhtinaat puolestaan hallitsevat todella suuria osia kuningaskuntaa.

Aiemmin mainitusta PVP:ttäjän erityisroolista:
    Varsinainen "Ritari", jotka saavat valtiolta varusteet ja tukea ovat ns. Huskaareja. Huskaarit (servulla Huskarle tai Housecarl) varustetaan kuningaskunnan parhaimmilla panssareilla sekä aseilla, heidän tehtävänsä on olla nopeasti käyttöön otettava yksikkö, joka voidaan lähettää torjumaan yllättäviä ja suuria uhkia valtakunnan rajoille sekä sen ulkopuolelle. Tästä alempana ovat Linjasotilaat tai Man-At-Arms serverillä. He ovat usein joko itse itsensä varustavia sotilaita tai sitten varustettu mahdollisella valtion hätätuella. Tästä huolimatta, Linjasotilaat ovat todella tärkeä osa kuningaskunnan puolustusta.

Asiaa kauppiaista sekä maanviljeliöistä:
    Kauppiaat ovat kaupankäynnistä kiinnostuneita henkilöitä, jotka ovat oikeutettuja saamaan valtiolta tai paikallisilta aatelisilta rahallista tukea sekä suojelua valtion sisällä että ulkona mahdollisilta rosvojoukoilta tai vihollisilta yleisesti. Maanviljelijöille annetaan maa-alue omistettavaksi, jota he saavat viljellä ja käyttää tahtonsa mukaisesti. Tuottamansa tarvikkeet he tottakai omistavat itse ja saavat etuuksia hintojen kanssa mikäli sille nähdään tarvetta.

Siinä oli tosiaan aika pitkä pätkä tekstiä!

Tervetuloa osaksi Wyvernin Kuningaskuntaa!

2. videosambo

videosambo Jäsen

Palvelin on varmasti yksityinen, mutta olen kiinnostunut siitä. Jos siedätte heittää osoitteen niin lisään sen minun minetrackiin. http://simpelecraft.fi:8888/

3. Nikke

Nikke Uusi jäsen

Itse en siis omista palvelinta. Mikäli haluat luvan itse omistajalta, voin sen hankkia ja sitten luovuttaa osoitteen.